Ние от Арикт ЕООД не просто предлагаме абонаментна поддръжка, а цялостен ИТ мениджмънт, който е необходимото решение за проспериращия съвременен бизнес. Благодарение на нашето решение ще имате възможността да се фокусирате върху нещата, които са от съществено значение за Вашия бизнес, като същевременно ще имате спокойствието, че компютърната и мрежова техника е поверена в сигурни ръце.
Ефективната работа на ИТ системите изисква наблюдение, анализ и профилактична поддръжка. По този начин голяма част от проблемите могат да бъдат идентифицирани и отстранени още преди да сте разбрали за съществуването им.
ИТ мениджмънта накратко е съвкупност от мрежова администрация и системна администрация. Той ни дава цялостен поглед над ИТ процесите в една фирма, за да могат да бъдат избрани адекватни и сигурни технологии за информационната инфраструктура. По този начин лесно могат да бъдат постигнати:
При поверяването на грижата за вашата ИТ техниката в наши ръце вие ще получите екип от широкоспектърни специалисти, които имат опит, както в малки инфраструктури, състоящи се от няколко компютъра, така и в такива с повече от 300 работни станции и повече от едно сървърно помещение, за да бъде реализиран непрекъсваем процес на работа. По този начин можете да разчитате на качествена и навременна реакция. Ако Вашият бизнес се нуждае от човек, който да е постоянно на разположение в помещенията на фирмата, ние можем да осигурим наш служител, който да бъде на ваше разположение.
на компютър без ДДС при над 5 бр.
на компютър без ДДС при над 10 бр.
на компютър без ДДС при над 20 бр.
Икономичен | Базов | Професионален | |
---|---|---|---|
Цена за компютър без ДДС | 20 | 30 | 37 |
Време за реакция - в работни дни от 9:00 до 18:00 | 8 часа/8 часа | 0-3часа/8часа | 0-1 час/4 часа |
Отдалечена софтуерна поддръжка | Неограничена | Неограничена | Неограничена |
Персонален ИТ специалист | |||
Ремонт, ъпгрейд на хардуер и инсталация на софтуер на адрес на клиента | |||
Ремонт, ъпгрейд на хардуер и инсталация на софтуер в сервиза | |||
Посещения при инцидент на адрес на клиента | |||
Заместващ компютър/оборотна техника при ремонт – компютър и монитор, рутер, суич | |||
Управление на сървъри, активна директория | |||
Управление на NAS | |||
Поддръжка на софтуерната свързаност на печатащи устройства | |||
Настройка и мониторинг на UPS | |||
Поддръжка на локална мрежа и VPN | |||
Поддръжка на router/switch/AP/Firewall | |||
Управление и настройки на домейн/хостинг/имейл акаунти | |||
Комуникация с вътрешен ИТ отдел | |||
Единно звено за контакт за доставчиците на услуги | |||
Акаунт мениджър | |||
Работа с клиентска информационна система | |||
Поддръжка извън стандартното работно време | |||
Отдалечена софтуерна профилактика | 2 пъти годишно | 2 пъти годишно | 2 пъти годишно/постоянно централизирано |
Хардуерна профилактика | |||
Мониторинг в реално време на основни сървъри и комуникационно оборудване | |||
Консултации за подобрения, разширения и модернизация на поддържаните компютърни системи | |||
Консултации за съхранение и архивиране на ценна информация, бази данни, софтуери и т.н. | |||
Управление на информационната сигурност според БДС ISO/IEC 27001, както и в съответствие със Закона за киберсигурност за осигуряване на мрежовата и информационна киберсигурност и Наредбата за минималните изисквания за мрежова и информационна сигурност | |||
Disaster Recovery решения | |||
Backup администриране /настройка и проследяване/ |
Работни станции
Сървъра
Уеб страници
Клъстера за виртуализация
© Arikt Ltd. Всички права запазени