Инцидентна ИТ Поддръжка

thumb

Инцидентна ИТ Поддръжка

Инцидентната ИТ поддръжка има за цел еднократно съдействие при възникнал срив в системата. Нашите специалисти могат да съдействат с отстраняването на проблема отдалечено – по телефон, e-mail или чрез предоставяне на отдалечен достъп до проблемната част от вашата инфраструктура. В зависимост от естеството на инцидента е възможно да се наложи наши специалисти да ви посетят на адрес или Вие да посетите офиса на Арикт ЕООД.

Поради естеството на предлаганите услуги и гарантираното време за реакция с приоритет се обслужват клиентите на абонаментна ИТ поддръжка.

thumb
  • iconВреме за реакция
  • В зависимост от плана, който е избран за вашата фирма имате гарантирано време, в което наш служител ще започне да работи по вашият казус. Ако все пак времето за реакция не е от съществено значение за вашият бизнес, можете да се възползвате и от услугата инцидентна ИТ поддръжка. Разбира се, ако се налага спешна реакция ще направим всичко възможно да ви съдействаме в разумно за вас време, като се калкулира цена за спешност.

  • iconКомплексност
  • Всяка една ИТ инфраструктура има своя специфика, като всяка една част от ИТ еко системата на една организация има оптимален начин за работа. При абонаментна поддръжка имаме възможност да наблюдаваме и да се запознаем с това как Вашите служители използват поверената им техниката. При инцидентна ИТ поддръжка времето за възстановяване на системите до нормален режим на работа е възможно да бъде по-голямо, тъй като нашите специалисти ще трябва да се запознаят и с част от спецификата на ИТ инфраструктурата ви.

  • iconПредвидимост на разходите
  • При абонаментна ИТ поддръжка ще сте наясно колко са разходите, за да бъдат функциониращи и изправни системите ви. В общия случай, по-голямата част от прекъсванията са планирани за профилактика, а не инцидентни.

Въпреки неоспоримите предимства на абонаментната поддръжка, инцидентната поддръжка е подходяща в определени случаи и етапи от развитието на организацията. Затова сме на Ваше разположение!

ПАКЕТИ

Пакети за инцидентна ИТ поддръжка:

от 20 лв.

на компютър без ДДС при над 5 бр.

Икономичен

  • 8 часа време за реакция
  • Неограничена отдалечена поддръжка
  • 2 софтуерни профилактики годишно
  • Мониторинг на твърд диск
  • Управление на NAS
  • Управление на домейни и имейли
  • Поддръжка на мрежови устройства
  • Консултации при избор на техника

от 30 лв.

на компютър без ДДС при над 10 бр.

Базов

  • Всичко от Икономичен +
  • 3 часа време за реакция
  • Ремонт и ъпгрейд на хардуер
  • Управление на сървъри
  • Мониторинг на оборудване
  • Backup администриране
  • Консултации при интегриране на нови услуги

от 37 лв.

на компютър без ДДС при над 20 бр.

Професионален

  • Всичко от Базов +
  • 1 час време за реакция
  • Персонално отговорен ИТ специалист
  • Акаунт мениджър
  • Единно звено за контакт
  • Работа с клиентски инф. системи
  • Комуникация с вътрешен ИТ отдел
  • Отчетност
Сравни пакетните планове
Икономичен Базов Професионален
Цена за компютър без ДДС 20 30 37
Време за реакция - в работни дни от 9:00 до 18:00 8 часа/8 часа 0-3часа/8часа 0-1 час/4 часа
Отдалечена софтуерна поддръжка Неограничена Неограничена Неограничена
Персонален ИТ специалист
Ремонт, ъпгрейд на хардуер и инсталация на софтуер на адрес на клиента
Ремонт, ъпгрейд на хардуер и инсталация на софтуер в сервиза
Посещения при инцидент на адрес на клиента
Заместващ компютър/оборотна техника при ремонт – компютър и монитор, рутер, суич
Управление на сървъри, активна директория
Управление на NAS
Поддръжка на софтуерната свързаност на печатащи устройства
Настройка и мониторинг на UPS
Поддръжка на локална мрежа и VPN
Поддръжка на router/switch/AP/Firewall
Управление и настройки на домейн/хостинг/имейл акаунти
Комуникация с вътрешен ИТ отдел
Единно звено за контакт за доставчиците на услуги
Акаунт мениджър
Работа с клиентска информационна система
Поддръжка извън стандартното работно време
Отдалечена софтуерна профилактика 2 пъти годишно 2 пъти годишно 2 пъти годишно/постоянно централизирано
Хардуерна профилактика
Мониторинг в реално време на основни сървъри и комуникационно оборудване
Консултации за подобрения, разширения и модернизация на поддържаните компютърни системи
Консултации за съхранение и архивиране на ценна информация, бази данни, софтуери и т.н.
Управление на информационната сигурност според БДС ISO/IEC 27001, както и в съответствие със Закона за киберсигурност за осигуряване на мрежовата и информационна киберсигурност и Наредбата за минималните изисквания за мрежова и информационна сигурност
Disaster Recovery решения
Backup администриране /настройка и проследяване/
Легенда
  • - включено в плана
  • - планът не поддържа опцията
  • - с допълнително запитване
  • - с допълнително заплащане

900

+

Работни станции

90

+

Сървъра

50

+

Уеб страници

20

+

Клъстера за виртуализация

ЧАСТ ОТ НАШИТЕ КЛИЕНТИ

Благодарим за Вашето доверие и

партньорство!

СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС

Изпратете ни запитване