Инцидентната ИТ поддръжка има за цел еднократно съдействие при възникнал срив в системата. Нашите специалисти могат да съдействат с отстраняването на проблема отдалечено – по телефон, e-mail или чрез предоставяне на отдалечен достъп до проблемната част от вашата инфраструктура. В зависимост от естеството на инцидента е възможно да се наложи наши специалисти да ви посетят на адрес или Вие да посетите офиса на Арикт ЕООД.
Поради естеството на предлаганите услуги и гарантираното време за реакция с приоритет се обслужват клиентите на абонаментна ИТ поддръжка.
В зависимост от плана, който е избран за вашата фирма имате гарантирано време, в което наш служител ще започне да работи по вашият казус. Ако все пак времето за реакция не е от съществено значение за вашият бизнес, можете да се възползвате и от услугата инцидентна ИТ поддръжка. Разбира се, ако се налага спешна реакция ще направим всичко възможно да ви съдействаме в разумно за вас време, като се калкулира цена за спешност.
Всяка една ИТ инфраструктура има своя специфика, като всяка една част от ИТ еко системата на една организация има оптимален начин за работа. При абонаментна поддръжка имаме възможност да наблюдаваме и да се запознаем с това как Вашите служители използват поверената им техниката. При инцидентна ИТ поддръжка времето за възстановяване на системите до нормален режим на работа е възможно да бъде по-голямо, тъй като нашите специалисти ще трябва да се запознаят и с част от спецификата на ИТ инфраструктурата ви.
При абонаментна ИТ поддръжка ще сте наясно колко са разходите, за да бъдат функциониращи и изправни системите ви. В общия случай, по-голямата част от прекъсванията са планирани за профилактика, а не инцидентни.
Въпреки неоспоримите предимства на абонаментната поддръжка, инцидентната поддръжка е подходяща в определени случаи и етапи от развитието на организацията. Затова сме на Ваше разположение!
на компютър без ДДС при над 5 бр.
на компютър без ДДС при над 10 бр.
на компютър без ДДС при над 20 бр.
Икономичен | Базов | Професионален | |
---|---|---|---|
Цена за компютър без ДДС | 20 | 30 | 37 |
Време за реакция - в работни дни от 9:00 до 18:00 | 8 часа/8 часа | 0-3часа/8часа | 0-1 час/4 часа |
Отдалечена софтуерна поддръжка | Неограничена | Неограничена | Неограничена |
Персонален ИТ специалист | |||
Ремонт, ъпгрейд на хардуер и инсталация на софтуер на адрес на клиента | |||
Ремонт, ъпгрейд на хардуер и инсталация на софтуер в сервиза | |||
Посещения при инцидент на адрес на клиента | |||
Заместващ компютър/оборотна техника при ремонт – компютър и монитор, рутер, суич | |||
Управление на сървъри, активна директория | |||
Управление на NAS | |||
Поддръжка на софтуерната свързаност на печатащи устройства | |||
Настройка и мониторинг на UPS | |||
Поддръжка на локална мрежа и VPN | |||
Поддръжка на router/switch/AP/Firewall | |||
Управление и настройки на домейн/хостинг/имейл акаунти | |||
Комуникация с вътрешен ИТ отдел | |||
Единно звено за контакт за доставчиците на услуги | |||
Акаунт мениджър | |||
Работа с клиентска информационна система | |||
Поддръжка извън стандартното работно време | |||
Отдалечена софтуерна профилактика | 2 пъти годишно | 2 пъти годишно | 2 пъти годишно/постоянно централизирано |
Хардуерна профилактика | |||
Мониторинг в реално време на основни сървъри и комуникационно оборудване | |||
Консултации за подобрения, разширения и модернизация на поддържаните компютърни системи | |||
Консултации за съхранение и архивиране на ценна информация, бази данни, софтуери и т.н. | |||
Управление на информационната сигурност според БДС ISO/IEC 27001, както и в съответствие със Закона за киберсигурност за осигуряване на мрежовата и информационна киберсигурност и Наредбата за минималните изисквания за мрежова и информационна сигурност | |||
Disaster Recovery решения | |||
Backup администриране /настройка и проследяване/ |
Работни станции
Сървъра
Уеб страници
Клъстера за виртуализация
© Arikt Ltd. Всички права запазени