At unexpected times, your business may face issues such as network outages, email failures, viruses, or inaccessible data. In these situations, incident IT support from Arikt Ltd provides fast and effective response to restore your operations as quickly as possible.
#SOLUTION
What does incident support include?
1.
Diagnosis and troubleshooting of hardware or software issues
2.
Restoration of access to critical systems
3.
Troubleshooting network issues and virus attacks
4.
On-site or remote support, depending on the case
5.
Consultation for preventing future issues
6.
Option to transition to a long-term IT strategy through subscription plans
Why not wait for the next incident?
Incident-based support is an "as-needed" solution, but it doesn’t offer sustainability. That’s why we offer you the opportunity to benefit from our IT support subscription – a comprehensive service that includes:
24/7 monitoring of systems and services
Regular maintenance and support
Backup and disaster recovery solutions
Security, automation, and strategic IT management
SLA (guaranteed service levels)
Cost optimization
In-house know-how and system administration to support your business growth
Take a step towards a sustainable and secure business!
After every incident intervention, we offer a free IT consultation to analyze the state of your systems and propose an optimal solution through subscription support. This ensures you
1.
Predictability and planned expenses.
2.
Proactive protection instead of reactive measures.
3.
Peace of mind knowing your critical infrastructure is in safe hands.
4.
Computer and network support for your business.
5.
Continuous IT support – proactive response, maintenance, regular reports, and strategic consultations.
If no long-term strategy is implemented, there is a risk of recurrence. That’s why we recommend switching to a subscription plan that includes continuous monitoring.
Ремонт, ъпгрейд на хардуер и инсталация на софтуер на адрес на клиента
Икономичен
Базов
Професионален
Ремонт, ъпгрейд на хардуер и инсталация на софтуер в сервиза
Икономичен
Базов
Професионален
Посещения при инцидент на адрес на клиента
Икономичен
Базов
Професионален
Заместващ компютър/оборотна техника при ремонт – компютър и монитор, рутер, суич
Икономичен
Базов
Професионален
Управление на сървъри, активна директория
Икономичен
Базов
Професионален
Управление на NAS
Икономичен
Базов
Професионален
Поддръжка на софтуерната свързаност на печатащи устройства
Икономичен
Базов
Професионален
Настройка и мониторинг на UPS
Икономичен
Базов
Професионален
Поддръжка на локална мрежа и VPN
Икономичен
Базов
Професионален
Поддръжка на router/switch/AP/Firewall
Икономичен
Базов
Професионален
Управление и настройки на домейн/хостинг/имейл акаунти
Икономичен
Базов
Професионален
Комуникация с вътрешен ИТ отдел
Икономичен
Базов
Професионален
Единно звено за контакт за доставчиците на услуги
Икономичен
Базов
Професионален
Акаунт мениджър
Икономичен
Базов
Професионален
Работа с клиентска информационна система
Икономичен
Базов
Професионален
Поддръжка извън стандартното работно време
Икономичен
Базов
Професионален
Отдалечена софтуерна профилактика
Икономичен
2 пъти годишно
Базов
2 пъти годишно
Професионален
2 пъти годишно/постоянно централизирано
Хардуерна профилактика
Икономичен
Базов
Професионален
Мониторинг в реално време на основни сървъри и комуникационно оборудване
Икономичен
Базов
Професионален
Консултации за подобрения, разширения и модернизация на поддържаните компютърни системи
Икономичен
Базов
Професионален
Консултации за съхранение и архивиране на ценна информация, бази данни, софтуери и т.н.
Икономичен
Базов
Професионален
Управление на информационната сигурност според БДС ISO/IEC 27001, както и в съответствие със Закона за киберсигурност за осигуряване на мрежовата и информационна киберсигурност и Наредбата за минималните изисквания за мрежова и информационна сигурност
Икономичен
Базов
Професионален
Disaster Recovery решения
Икономичен
Базов
Професионален
Backup администриране /настройка и проследяване/
Икономичен
Базов
Професионален
Economical
Basic
Professional
Price per computer, excluding VAT
20BGN / 10.23€
30BGN / 15.34€
37BGN / 18.92€
Reaction time – on business days from 9:00 AM to 6:00 PM
8 hours / 8 hours
0-3 hours / 8 hours
0-1 hour / 4 hours
Remote software support
Unlimited
Unlimited
Unlimited
Dedicated IT Specialist
Hardware repair, upgrade, and software installation at the client’s premises.
Hardware repair, upgrade, and software installation in the service center.
On-site visits for incident handling at the client’s location.
Replacement computer/equipment during repair – computer and monitor, router, switch.
Server management, Active Directory administration
NAS management
Support for software connectivity of printing devices
Setup and monitoring of UPS (Uninterruptible Power Supply)
Local network and VPN support
Support for router/switch/AP/firewall
Management and configuration of domain/hosting/email accounts
Communication with internal IT department
Single point of contact for service providers
Account Manager
Working with the client information system
Support outside standard working hours
Remote software maintenance
Twice a year
Twice a year
Twice a year / continuous centralized
Hardware maintenance
Real-time monitoring of key servers and communication equipment
Consultations for improvements, expansions, and modernization of the supported computer systems
Consultations for storage and backup of valuable information, databases, software, etc.
Management of information security according to BDS ISO/IEC 27001, as well as in compliance with the Cybersecurity Act to ensure network and information cybersecurity, and the Regulation on the minimum requirements for network and information security.
Disaster Recovery solutions
Backup administration (configuration and monitoring)
#Our Clients
Trusted Us
We work with companies across various industries – public sector, education, healthcare, trade, services, and manufacturing.
Our long-term partnerships are a testament to the professionalism and quality we deliver.
#Contact Us
Don't hesitate to get in touch with ARIKT
Get a free consultation – no obligation!
We are here to help you choose the most suitable IT solutions according to the needs, scale, and goals of your business.
Our representative will contact you within 1 business day.
Clear guidelines
Personalized approach
Contact us today and take the first step towards a more efficient IT infrastructure.
Защита на личните данни & "бисквитки"
Този сайт използва "бисквитки", защото сме принудени да го направим такъв.
Като го използвате, се съгласявате с това. Повече информация:
Директива за "бисквитките".